Русский

Hinnad

Meil on selge ja läbipaistev hinnakujundus. Baashinna aluseks on võetud dokumentide arv ühes kuus.


Raamatupidamise algdokumendid on:


Müügiarved, ostuarved, sularahakviitungid, lepingud, pangaväljavõtte üks rida (sh sularaha väljavõtmine, kontovahelised ülekanned ), lähetuskulude aruanded koos kuludokumentidega, ja muud dokumendid, mis on raamatupidamiskande aluseks (näit. põhivara mahakandmise akt)

«Start»‎

1-10 dokumenti - €40
11-25 dokumenti - €55
26-50 dokumenti - €75

«Standart»‎

51-100 dokumenti - €120
101-150 dokumenti - €160
151-200 dokumenti - €190

«PRO»‎

201-300 dokumenti - €230
301-400 dokumenti - €275
üle 400 dokumenti - kokkuleppel



Raamatupidamise baashind sisaldab


Raamatupidamise sisseseadmine (kontoplaan), algdokumentide kontroll ja töötlemine, müügiarvete ja laekumiste kajastamine, reskontros, ostuarvete ja tasumiste kajastamine reskontros, komandeeringu- ja kuluaruannete koostamine, arveldused aruandvate isikutega, sularaha arvestus (kassa sissetuleku- väljaminekuorderid), põhivahendite arvestamine, deklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile, kliendiga suhtlemine ja aruanded e-postiga, aruannete (bilanss, kasumiaruanne) koostamine, koostatud raamatupidamisregistritest väljatrükid, püsiklientidel hinna sees pidev konsultatsiooni võimalus


Lisateenused (mis ei ole baashinna sees):

Palgaarvestus - €5/inimene
Dokumentide koostamine al. €20/tk
Lepingute koostamine al. €20/tk

Sise-eeskirjade koostamine - €45
Pangatehingute teostamine al €30/kuu
Majandusaasta aruanne al. €25

Müügiarvete koostamine ja saatmine
Varasemate perioodide korrastamine
Varasemate perioodide korrastamine